Online platforms
De deelnemers aan het Groot Beleggersonderzoek van Cash magazine en de daarbij horende website cashcow.nl hebben zich uitgesproken over wat zij het beste transactieplatform vinden. Het onderzoek is opgesplitst in de vier hoofdpunten: kosten, gebruikersgemak, handelsmogelijkheden en service, omdat het verschil in brokers even groot is als het verschil in beleggers.
Reactie LYNX: “LYNX is dé online broker die beleggen serieus neemt. Daarom bieden wij onze klanten een snel en betrouwbaar handelsplatform, een uitgebreid productaanbod, lage tarieven én een uitstekende service. Doordat de servicemedewerkers van LYNX zelf ook allemaal beleggen en een passie hebben voor de beurs, zijn zij als geen ander in staat om dagelijks telefonisch, per mail en via chat beleggers op een deskundige wijze te ondersteunen en te informeren over het handelsplatform en de beleggingsproducten. Dat de lezers van Cash magazine de service van LYNX met een 8 hebben beoordeeld is hiervan een mooie bevestiging.”
Voor Service krijgt Lynx een waarderingscijfer van 8,0
Nick van Boven, manager ING Beleggen Nederland & België: “Beleggen in een wereldwijd assortiment, waar en wanneer jij wilt, met de Mobiel Beleggen App van ING”, aldus Van Boven. “Je hebt altijd direct inzicht in je rendement en je kunt gemakkelijk aandelen en andere instrumenten selecteren. Ook krijg je toegang tot actuele beleggingsinformatie van de vakmensen van ING. Daarmee maakt ING beleggen nóg toegankelijker en gemakkelijker. En dat altijd tegen scherpe tarieven. Je betaalt voor het online (ver) kopen van fondsen en ETF’s zelfs géén transactiekosten. We zijn heel blij met deze hoge beoordeling van onze klanten.”
Voor Handelsmogelijkheden krijgt ING een waarderingscijfer van 7,9
Het verschil in brokers is even groot als het verschil in beleggers
Suzanne Liefting, marketing manager BinckBank Nederland: “De uitkomsten van het Groot Beleggersonderzoek, waarin beleggers het handelsplatform van Binck- Bank een 8,0 voor gebruikersvriendelijkheid geven, beschouwen wij als een mooie waardering voor de jarenlange investeringen in ons platform en de daar aan gekoppelde dienstverlening”, aldus Liefting. “Behalve dat het voor ons essentieel is dat ons platform technisch geavanceerd en betrouwbaar is, kijken wij ook continu waar we het gebruiksgemak en overzichtelijkheid verder kunnen verbeteren. Zeker het afgelopen coronajaar was het optimaal bedienen van onze klanten soms een flinke uitdaging. Door goed werkende systemen en extra inzet van onze medewerkers zijn we hier gelukkig prima in geslaagd. Daarbij was niet alleen sprake van grote hectiek op de markten en duizenden vragen bij de klantenservice, maar kwam er tegelijk een recordaantal van 70.000 nieuwe klanten bij. 2021 wordt daarbij opnieuw een spannend jaar, wanneer we onze klanten stap voor stap gaan overzetten naar het nieuwe Saxo Bank-platform. Een grote operatie, maar met als eindresultaat een nog beter en nog geavanceerder handelsplatform. Uiteraard is het daarbij ook onze ambitie de gebruikersvriendelijkheid nog verder op te voeren. En – naar wij hopen – resulterend in een nog hogere score voor ons platform in uw eerstvolgende onderzoek!”
Voor Gebruikersgemak krijgt BinckBank een waarderingscijfer van 8,0
Beleggersonderzoek
Beleggersonderzoek
Online platforms
De deelnemers aan het Groot Beleggersonderzoek van Cash magazine en de daarbij horende website cashcow.nl hebben zich uitgesproken over wat zij het beste transactieplatform vinden. Het onderzoek is opgesplitst in de vier hoofdpunten: kosten, gebruikersgemak, handelsmogelijkheden en service, omdat het verschil in brokers even groot is als het verschil in beleggers.
Het verschil in brokers is even groot als het verschil in beleggers